Univerza na Primorskem je medgeneracijsko prijazen in interdisciplinarno uravnotežen prostor svobode človekovega duha. Z dvigom na raven svetovno najuspešnejših univerz, prepoznavnih po odličnem učenju in izjemnem raziskovanju, bomo našim študentom, učiteljem in raziskovalcem omogočili vključevanje v svetovne znanstvenoizobraževalne tokove. To si želimo prav vsi, še posebej študenti, ki so naša prva misel na univerzi.
UPgrade
Vabljeni na UPgrade - sejem magistrskih in doktorskih študijskih programov UP, ki bo potekal, v sredo, 16. aprila 2025, med 11. in 17. uro, na Muzejskem trgu, v Kopru.
Več
Tedenski izbor objav zaposlenih na UP vpisanih v Cobiss
COBISS-ID: 220285443
Darjo Felda in drugi
Mathematical literacy, mathematical modeling, and realistic mathematics problems for sustainability
Povezava do objave
Darjo Felda in drugi
Mathematical literacy, mathematical modeling, and realistic mathematics problems for sustainability
Povezava do objave
COBISS-ID: 220271107
Petra Furlan in drugi
Analiza mnenj strokovnih delavcev o izvedbi dejavnosti v zunanjem učnem okolju s poudarkom na skrbi za varnost
Povezava do objave
Petra Furlan in drugi
Analiza mnenj strokovnih delavcev o izvedbi dejavnosti v zunanjem učnem okolju s poudarkom na skrbi za varnost
Povezava do objave
COBISS-ID: 220241411
Nataša Dolenc-Orbanić in drugi
Učenje na prostem v očeh študentov predšolske vzgoje
Povezava do objave
Nataša Dolenc-Orbanić in drugi
Učenje na prostem v očeh študentov predšolske vzgoje
Povezava do objave
COBISS-ID: 211256579
René Rodríguez
Few-weight linear codes over F[sub]p from t-to-one mappings
Povezava do objave
René Rodríguez
Few-weight linear codes over F[sub]p from t-to-one mappings
Povezava do objave
COBISS-ID: 210952963
Nuša Zadravec Šedivy in drugi
Media portrayals of suicide’s risk and protective factors in Slovenia (1959–1999)
Povezava do objave
Nuša Zadravec Šedivy in drugi
Media portrayals of suicide’s risk and protective factors in Slovenia (1959–1999)
Povezava do objave
COBISS-ID: 210951427
Ajda Fošner
University students’ attitudes and perceptions towards AI tools:implications for sustainable educational practices
Povezava do objave
Ajda Fošner
University students’ attitudes and perceptions towards AI tools:implications for sustainable educational practices
Povezava do objave
Merilo izbora: objave uvrščene v A'', A' in A1/2 po metodologiji ARRS.