Sedma redna seja RK RS pod predsedovanjem UP

Sedma redna seja RK RS pod predsedovanjem UP

PREBERI VEČ
Po Kopru z Andražem med knjigami in besedami

Po Kopru z Andražem med knjigami in besedami

PREBERI VEČ
Prof. dr. Tatjana Horvat bo UP FM vodila še naslednja 4 leta

Prof. dr. Tatjana Horvat bo UP FM vodila še naslednja 4 leta

PREBERI VEČ
Ob svetovnem dnevu malarije (25. april)

Ob svetovnem dnevu malarije (25. april)

PREBERI VEČ
Senat UP sprejel vlogo za akreditacijo enovitega magistrskega študijskega programa Medicina

Senat UP sprejel vlogo za akreditacijo enovitega magistrskega študijskega programa Medicina

PREBERI VEČ

O Univerzi na Primorskem

Univerza na Primorskem je medgeneracijsko prijazen in interdisciplinarno uravnotežen prostor svobode človekovega duha. Z dvigom na raven svetovno najuspešnejših univerz, prepoznavnih po odličnem učenju in izjemnem raziskovanju, bomo našim študentom, učiteljem in raziskovalcem omogočili vključevanje v svetovne znanstvenoizobraževalne tokove. To si želimo prav vsi, še posebej študenti, ki so naša prva misel na univerzi.

več
INFORMATIVNI DNEVI ZA VPIS V PODIPLOMSKE ŠTUDIJSKE PROGRAME UP

Spletni informativni dnevi za vpis v magistrske in doktorske študijske programe UP bodo potekali od 5. do 8. maja 2025.

Več

Tedenski izbor objav zaposlenih na UP vpisanih v Cobiss

COBISS-ID: 220285443
Darjo Felda in drugi
Mathematical literacy, mathematical modeling, and realistic mathematics problems for sustainability
Povezava do objave
COBISS-ID: 220271107
Petra Furlan in drugi
Analiza mnenj strokovnih delavcev o izvedbi dejavnosti v zunanjem učnem okolju s poudarkom na skrbi za varnost
Povezava do objave
COBISS-ID: 220241411
Nataša Dolenc-Orbanić in drugi
Učenje na prostem v očeh študentov predšolske vzgoje
Povezava do objave
COBISS-ID: 211256579
René Rodríguez
Few-weight linear codes over F[sub]p from t-to-one mappings
Povezava do objave
COBISS-ID: 210952963
Nuša Zadravec Šedivy in drugi
Media portrayals of suicide’s risk and protective factors in Slovenia (1959–1999)
Povezava do objave
COBISS-ID: 210951427
Ajda Fošner
University students’ attitudes and perceptions towards AI tools:implications for sustainable educational practices
Povezava do objave
Merilo izbora: objave uvrščene v A'', A' in A1/2 po metodologiji ARIS.